Odzież reklamowa z logo – dlaczego warto ją mieć?
Targi, imprezy integracyjne czy po prostu wyjątkowe spotkania lub potrzeba ujednolicenia firmowego stroju – to sytuacje, w których bardzo przydaje się odzież reklamowa z logo. To dzięki niej można wyróżnić firmę, jak i po prostu pomóc pracownikom w poczuciu wspólnoty i dopasować ich ubiór do ogólnego wizerunku marki.
Odzież reklamowa jest sposobem na łatwe wyróżnienie pracowników w tłumie. Sprawdza się nie tylko na targach i różnego rodzaju eventach, ale także na co dzień w pracy, szczególnie jeśli pracownicy mają bezpośredni kontakt z klientem.
Usługi poligraficzne, czyli odzież firmowa
Odzież firmowa z logo nie byłaby możliwa bez usług poligraficznych. Jest ona doskonałym uzupełnieniem innych gadżetów reklamowych, z którymi tworzy spójną całość. Taki zestaw jest doskonałą codzienną reklamą banków czy sklepów, ale okazjonalnie sprawdzi się także w każdej innej branży, szczególnie podczas targów i eventów branżowych.
W przypadku dużych imprez, odzież z logo pozwala na dobre wyróżnienie pracowników spośród innych uczestników. Logotyp czy nazwa firmy wcale nie muszą być nachalne – delikatny motyw na rękawie czy kołnierzy może bowiem być nadrukowany nie tylko na klasycznych T-shirtach, ale też i na eleganckich koszulach.
Odzież z logo – spójny wizerunek pracowników
Różnego rodzaju elementy odzieży, które utrzymane są w dość spójny sposób docenią także osoby prowadzące restauracje. Logotypy na odzieży mogą bowiem być nadrukowane tak na koszulkach, T-shirtach, jak i fartuchach czy czapkach.
Dobrej jakości logo może być nadrukowane dosłownie wszędzie pozwalając na wyróżnienie pracowników, jednocześnie będąc doskonałą wizytówką, która z pewnością zapadnie w pamięci wszystkich klientów i wpłynie na pozytywny odbiór marki.
Odzież reklamowa – gadżety skrojone na miarę
Kurtki, szaliki czy czapki są nie tylko świetnym nośnikiem logo i sprawdzą się na wyjazdach integracyjnych, ale mogą być także świetnym firmowym gadżetem, który wręczysz swoim kontrahentom, jak i pracownikom z okazji rocznicy firmy czy świąt. Jeśli jesteś producentem części samochodowych, pomyśl o klasycznych wiatrówkach z logo twojej firmy, które z pewnością przypadną do gustu przedstawicielom handlowym, ale mogą być również bardzo uniwersalnym dodatkiem do klasycznych programów lojalnościowych.
Zastosowanie odzieży z nadrukowanym logo jest zatem bardzo szerokie – od codziennego, firmowego ubioru twoich pracowników, przez reklamę na targach, aż do programów lojalnościowych, które z pewnością będą działać na korzyść twojej marki. Szeroki zakres usług poligraficznych pozwala na dobrej jakości nadruk na każdym rodzaju materiału.
Wybierając odzież, na której chcesz nadrukować swoje logo staraj się wybierać materiały dobrej jakości – dzięki temu nie będzie ona różnić się od tej, którą twoi pracownicy noszą na co dzień. Dodatkowo jest ona odporna na silne detergenty używane podczas prania, a także na działanie promieni słonecznych, co pozwoli na rozpowszechnienie wizualne twojej marki tak długo, jak będzie to potrzebne.