Na jakie gadżety reklamowe się zdecydować?

 

Gadżety reklamowe to jedna z najpopularniejszych form promocji firmy. To przyjazna forma reklamy, która jest pozytywnie odbierana przez klientów i przynosi dobry zwrot z inwestycji. Choć większość stawia na kampanie reklamowe w internecie, to dla lokalnych punktów sprzedaży przydatnym elementem są gadżety reklamowe. Sprawdź co warto wybrać i jakie upominki najbardziej lubią klienci. 

Gadżety reklamowe - dlaczego warto w nie zainwestować?

Właściciele firm często mają wątpliwości co do tego czy warto przeznaczyć budżet na zamówienie gadżetów reklamowych. Szczególnie w przypadku małych firm, które dopiero zaczynają i nie mają dużych zysków. Choć gadżety reklamowe to wydatek, to odpowiednio zaplanowany, z pewnością przyniesie zysk!

 

Warto jednak odpowiednio podejść do tematu i przemyśleć jakie gadżety reklamowe najlepiej sprawdzą się w Twojej firmie. Powinno być to coś, co będzie pasowało do wizji czy misji Twojej firmy. To moment, w którym musisz spojrzeć także na swoją grupę docelową. Młodzi ludzie chętnie wezmą breloki reklamowe czy kubki reklamowe jak i zawsze przydatne długopisy reklamowe. Musisz wybrać coś, co będzie przydatne Twoim klientom. Coś, co chętnie wezmą i z czego będą na co dzień korzystać, a nie rzucą w kąt. Jeśli nie wiesz na co warto się zdecydować możesz zasięgnąć porady osób, które zajmują się sprzedażą gadżetów reklamowych. Posiadają oni doświadczenie i pomogą Ci wybrać spośród sporego katalogu produktów. 

Jakie gadżety reklamowe są najbardziej lubiane przez klientów?

Na czele produktów, które są najczęściej używane jako gadżety reklamowe stoją długopisy firmowe. To stosunkowo tani przedmiot, który zawsze będzie potrzebny. Klient z chęcią skorzysta z możliwości wzięcia go ze sobą. To produkt, który zawsze jest potrzebny i oferując go z pewnością nie usłyszysz: dziękuję, mam już długopis. 

 

Kubek reklamowy to kolejny gadżet, który jest niezwykle wszechstronny. Przyda się praktycznie każdemu, a dodatkowo jest wyjątkowo trwałym produktem. Minusem jest jedynie to, że ze względu na koszt produktu, jest nieco droższy. Sprawdzi się więc idealnie jako podarunek dla stałego klienta czy dodatek do większych zakupów. 

Produktem, który jest chętnie widziany przez klientów są także termosy reklamowe. To przydatna rzecz, która umili chłodne poranki czy będzie niezastąpionym towarzyszem podczas wycieczek za miasto. 

 

Planując akcje marketingowe warto wziąć pod uwagę to, w jakim okresie będą one przeprowadzane. Jeśli rocznica firmy lub targi, na których chcesz wystąpić przypadają na początku roku, to idealnym gadżetem będą kalendarze firmowe. 

 

Niezastąpionym elementem, który często zachęca do finalizacji transakcji są katalogi firmowe. Piękne grafiki, zdjęcia produktu w różnych wizualizacjach pomagają klientowi podjąć decyzję o zakupie. 

 

Wybór gadżetów reklamowych jest ogromny. Dlatego warto przemyśleć i odpowiednio zaplanować działania marketingowe. Jednak jedno jest pewne - gadżety reklamowe to z pewnością dobra inwestycja w rozpoznawalność marki.