Na jakie okazje warto zainwestować w gadżety reklamowe?
Firmowe gadżety są dobrą wizytówką firmy, która przyda się na wiele okazji. Warto dobrać je właściwie tak i do pory roku, jak i do celu, jaki mają one spełnić. Co i kiedy przyda się w firmowym magazynku i przede wszystkim jakie i dla kogo upominki sprawdzą się najlepiej?
Dobra reklama dźwignią handlu – doskonale w tej roli sprawdzą się drobne upominki, które można wręczyć tak klientom, jak i kontrahentom. Najpopularniejsza okazja to święta Bożego Narodzenia – pytanie, kiedy jeszcze warto przygotować wyjątkową i niepowtarzalną wizytówkę swojej firmy?
Gadżety świąteczne – okazja do podtrzymania relacji
Święta Bożego Narodzenia, podobnie jak i Nowy Rok są doskonałą okazją do zacieśniania kontaktów z klientami i kontrahentami. Nic nie działa lepiej, niż drobny upominek, który przypomni o dobrych relacjach i produktach marki. Mogą to być zarówno klasyczne kalendarze, podkładki, jak i wyjątkowe gadżety, które doskonale podkreślą charakter firmy.
Gadżety reklamowe to też USB, piłki, słodycze, zegarki, ale i zestawy podróżne, które z pewnością charakteryzują się nie tylko przydatnością lecz świadczą także o nietuzinkowym podejściu firmy do relacji z klientem.
Prezentacja na targach i eventach – gadżety firmowe dla każdego
Wizytówki, jako identyfikacja firmowa sprawdzą się przede wszystkim na typowych biznesowych spotkaniach, gdzie każdy kontakt jest na wagę złota. Co jednak sprawdzi się najlepiej w roli niezapomnianego dodatku, który nie tylko będzie dobrym nośnikiem reklamowym, ale też i przypomni o firmie w najmniej spodziewanym momencie? Długopis!
Długopisy reklamowe to jeden z najlepszych gadżetów reklamowych. Potrzebuje ich każdy z nas, bowiem używamy ich do zapisania numeru, zrobienia notatek, jak i po prostu kolekcjonujemy. To dlatego też elegancki długopis w etui jest świetnym dodatkiem na firmowy prezent.
Usługi poligraficzne, czyli ulotki, teczki, katalogi czy torby to także świetny sposób by zapaść w pamięci przyszłych pracowników – to dlatego warto je mieć ze sobą na każde targi pracy. Warto zadbać o nie także w przypadku zmiany loga firmy – w ten sposób z pewnością utrwali się ono w pamięci kontrahentów.
Identyfikacja wizualna – sposób na rozpoznawalność
Dobre materiały firmowe, takie jak:
-
ulotki;
-
kalendarze;
-
długopisy;
-
podkładki;
-
torby i teczki;
-
ulotki i katalogi;
to doskonałe gadżety, które zawsze warto mieć pod ręką, bowiem przydadzą się na każdy rodzaj imprezy. Nieco większe i bardziej kosztowne gadżety, jak spinki do garniturów, okulary przeciwsłoneczne czy porty USB to z kolei doskonały dodatek na wyjątkowe wydarzenia, takie jak:
-
targi pracy;
-
wydarzenia branżowe;
-
spotkania z kontrahentami;
-
święta.
Warto dopasować je do działalności marki, pamiętając przy tym by były poręczne – mała latarka, którą można przypiąć do kluczy może być znacznie lepszą wizytówką, niż wielki katalog. Reklama jest dźwignią handlu, ale reklamowe gadżety zostają z klientami na dłużej.